If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ко му й толкоз смешното,аз карах с Искра 4 години без никакви грижи и така я продадох,а тез оригиналните мрат на 2 години.И според мен проблема е в това,че рядко се карат колите.Имам познат с новото Браво,и то е сега на 2год и 8 месеца и фърли акумулатора,ама колата от началото на зимата е палена макс 4-5 пъти.
Чисто новата ми искра стоя 2 месеца и умря, смениха я стоя новата 1 месец и тя умря в момента съм с варта след 3 месеца престой колата си пали На бащата монбата изкара точно 2 години и си отиде завинаги
за сега е решен проблема с течение на времето ще разберем дали ще е за дълго.запушена тръба във вид на заглушител сложих между тръбичките които мерят налягането преди и след филтъра.
за сега е решен проблема с течение на времето ще разберем дали ще е за дълго.запушена тръба във вид на заглушител сложих между тръбичките които мерят налягането преди и след филтъра.
Едва ли,просто колите Евро 4 и Евро 5,са много трудни за лъгане с подръчни средства.По някое време ЕКУ-то ще влезне в сервизен режим-100% съм сигуренСамо немога да разбера,купил си си 159 и не искаш да дадеш някой лев,за да ти я направят като хората.Аз карам вече 1 година с премахнат ФАП и съм доволен,никакви помени от регенерации и други простотии,но е направено като хората.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment